Channel Ten

Right-wing racist Andrew Bolt's television show The Bolt Report has been axed by Channel Ten, according The Australian. Ten reportedly charged News Corp about $2 million a year for using its facilities to produce and broadcast the Sunday morning political discussion program. The program was not included in Ten's lineup for 2016.
Subscribe to Channel Ten