Dateline

statement: The , aired on SBS TV on May 23, 2010 (and on SBS2 on May 24) was one of the most blatantly biased reports on Venezuelan politics yet to be aired on Australian TV. The anti-Bolivarian line unashamedly pushed by reporter David O'Shea mirrors (in fact was shaped by) the most right-wing of Venezuela’s opposition parties.
Subscribe to Dateline